Využili jsem rozsáhlých sbírek naší školy, ve kterých se kromě jiných exemplářů, nacházejí i vycpaní zástupci šelem. Těchto exponátů jsme tedy využili v 8. ročníku a připravili je v projektech, které si žáci sami připravili.
Žáci si připravili své prezentace, vyhledali informace v dostupných zdrojích a poté na interaktivní tabuli předvedli své znalosti ostatním spolužákům. Důraz jsme kladli na přiblížení života, zvláštnosti a charakteristiku často ohrožených druhů šelem. Svým přístupem se žáci snaží chránit křehkost naší planety, aby šelmy zůstaly i pro další generace živé a nejen jako vycpané přírodniny. Velkou změnou je také samotná učebna, ve které prezentace probíhají. V letošním roce učebna, zaměřená na výuku přírodovědných předmětů, prošla zásadní rekonstrukcí a žákům se bude mnohem lépe pracovat.