V rámci pololetního hodnocení jste měli možnost reagovat na náš dotazník zpětné vazby k distanční výuce. Dotazníkové šetření probíhalo v únoru souběžně s tripartitami.
Vážíme si Vaší důvěry a podpory, kterou jste v šetření naší škole a našim pedagogům prokázali. Zároveň reagujeme na některé připomínky v dotazníku, budeme je reflektovat v dalším období distanční výuky, která zřejmě ještě několik týdnů jistě potrvá. Především se jedná o tyto kroky:
- Do online hodiny se připojujeme několik minut před začátkem.
- Zadání práce v učebně má být co nejjednodušší, nejlépe v bodech nebo jinak graficky uspořádané za účelem co nejvyšší přehlednosti a srozumitelnosti.
- Všechny úkoly v učebně jsou zadané jako “úkol” - ne jako např. materiál.
- Všechny úkoly v učebně mají přiřazené datum odevzdání.
- Přílohy, které vkládáme k úkolům k editaci, mají být jednoduše editovatelné.
- Úkoly do učebny se snažíme zadávat přímo v hodině (zmíníme zadání a necháme prostor pro otázky).
- Pokud žák několikrát po sobě neodevzdá úkol, doptáme se na situaci třídního učitele, případně rodičů. Neodevzdávání úkolů má vliv na celkové hodnocení/nehodnocení žáka.
- Termín dokončení úkolů nezadáváme na víkend nebo dny školního volna.
- Přestože je na druhém stupni více než dvoutřetinová spokojenost s počtem synchronních hodin, přidáváme jednotlivé hodiny přímé výuky do rozvrhu. Některé synchronní hodiny budou sloužit k zadání úkolu a podpoře při jeho vypracovávání.
- Do distanční výuky budeme i nadále začleňovat preventivní a rozšiřující programy, v rozvrhu se budou objevovat tak, aby co nejméně zasahovaly do nastaveného rozvrhu.
- Na konci školního roku budeme hodnotit stejným způsobem, jako při pololetním vysvědčení a v průběhu pololetí k tomu budeme průběžně sbírat podklady, distanční výuka tak bude častěji hodnocena, než tomu bylo v některých oblastech doposud.
Náhledy výsledných koláčových grafů naleznete Z D E