Výstupy zpětné vazby k distanční výuce



unnamed.gifV rámci pololetního hodnocení jste měli možnost reagovat na náš dotazník zpětné vazby k distanční výuce. Dotazníkové šetření probíhalo v únoru souběžně s tripartitami. 

Vážíme si Vaší důvěry a podpory, kterou jste v šetření naší škole a našim pedagogům prokázali. Zároveň reagujeme na některé připomínky v dotazníku, budeme je reflektovat v dalším období distanční výuky, která zřejmě ještě několik týdnů jistě potrvá. Především se jedná o tyto kroky:

  • Do online hodiny se připojujeme několik minut před začátkem.
  • Zadání práce v učebně má být co nejjednodušší, nejlépe v bodech nebo jinak graficky uspořádané za účelem co nejvyšší přehlednosti a srozumitelnosti.
  • Všechny úkoly v učebně jsou zadané jako “úkol” - ne jako např. materiál.
  • Všechny úkoly v učebně mají přiřazené datum odevzdání.
  • Přílohy, které vkládáme k úkolům k editaci, mají být jednoduše editovatelné.
  • Úkoly do učebny se snažíme zadávat přímo v hodině (zmíníme zadání a necháme prostor pro otázky).
  • Pokud žák několikrát po sobě neodevzdá úkol, doptáme se na situaci třídního učitele, případně rodičů. Neodevzdávání úkolů má vliv na celkové hodnocení/nehodnocení žáka.
  • Termín dokončení úkolů nezadáváme na víkend nebo dny školního volna.
  • Přestože je na druhém stupni více než dvoutřetinová spokojenost s počtem synchronních hodin, přidáváme jednotlivé hodiny přímé výuky do rozvrhu. Některé synchronní hodiny budou sloužit k zadání úkolu a podpoře při jeho vypracovávání.
  • Do distanční výuky budeme i nadále začleňovat preventivní a rozšiřující programy, v rozvrhu se budou objevovat tak, aby co nejméně zasahovaly do nastaveného rozvrhu.
  • Na konci školního roku budeme hodnotit stejným způsobem, jako při pololetním vysvědčení a v průběhu pololetí k tomu budeme průběžně sbírat podklady, distanční výuka tak bude častěji hodnocena, než tomu bylo v některých oblastech doposud.

Náhledy výsledných koláčových grafů naleznete Z D E 


Menu

calen.jpg

 

15110990_1881111792175420_3761182100079004511_o.jpg

 

http://www.letohradska.cz/

 

https://www.facebook.com/pages/Z%C5%A0-Strossmayerovo-n%C3%A1m/215887068530260

 O2.png

82248508_534891637374351_1465520082087051264_n.jpg

konto + logo (3).jpg

 

unz-logo-red-rgb-m.png

 

cropped-Uk_Pedf_logo_křivky_červené_text_univerzita_užitné-2-e1511358046586.png

 

gdpr[2].png

10. 5. Blažena

Zítra: Svatava

logo-obedove-konto.png

 

smart_civ_logo.png

Praha a EU: Investujeme do vaší budoucnosti.

http://www.prahafondy.eu/cz/oppa.html

http://www.nuv.cz/ramps/praha

http://www.rodicevitani.cz/mapa-skol/

www.creativemornings.cz

http://www.prirodniskola.cz/

http://www.pedf.cuni.cz/

http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/index.html

http://www.cpiv.cz/

http://www.zs-stross.cz/index.php?nid=3380&lid=cs&oid=2542046

http://www.msmt.cz/

http://www.partnerska-skola.cz/O-Projektu

Návštěvnost stránek

1651830