Přestože pocházím z učitelské rodiny, práce ve školství si mě našla tak trochu obloukem. Během studia na VŠ jsem lektorovala kurzy pro zahraniční studenty a vzešla z toho láska ke vzdělávání. Uvědomila jsem si, že pedagogika je průsečíkem mých oblíbených vědních disciplín a navíc posláním, ke kterému přistupuji s pokorou a respektem.
Učitelskou profesi vnímám jako dobrodružnou plavbu mořem a vždy se raduji, když posádka úspěšně dopluje na pevninu. Je pro mě důležité, aby každý námořník získal nejen správné kompetence k přežití na pevnině, ale aby celá plavba byla pro námořníka radostným objevováním a rozvíjením jeho potenciálu.
V oblasti vzdělávání se pohybuji od roku 2012, působila jsem jako lektorka primární vztahové prevence na školách, účastnila jsem se několika mezinárodních školení zaměřených např. na storytelling, osobnostní rozvoj, nenásilnou komunikaci aj. Velké naděje vkládám do formativního hodnocení a Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování, jehož lektorkou jsem se v loňském roce stala. Studovala jsem na Fakultě humanitních studií (2013), Pedagogické a Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (2017). Pokud mě nenajdete před tabulí nebo v lavici, pravděpodobně se nacházím na tanečním parketu. Věřte nebo ne, ale mí žáci jsou mí největší učitelé.